Wróciłam!

14:33

Hej moi kochani <3
Wróciłam właśnie z obozu tanecznego. Było na prawdę super!!!
Poznałam masę super ludzi, spotkałam się z koleżankami z zeszłego roku i co najważniejsze nauczyłam się nowych układów tanecznych.
To był mój najlepszy obóz! Jeden z instruktorów bardzo zmienił moje (i nie tylko moje) życie, bo na każdych zajęciach mówił nam o uczuciach i śmiał się z nami. Jak tylko myślę o tych wszystkich chwilach na obozie, o treningach, uśmiechach, wspólnym śpiewaniu to płyną mi łzy po policzkach. Teraz też tak jest.
Nigdy nie zapomnę tego co tam się działo. 
Były chwile załamania, ale szybko ustępowały miejsca uśmiechom.
Nie wiem co ja teraz pocznę! Chcę wrócić do Darłowa z tymi samymi ludźmi, teraz...
Był jeszcze pan, który przychodził do nas wieczorami i grał na gitarze, śpiewał. To było piękne!
Jak zaśpiewał Alleluja to wszystkie się popłakałyśmy.
Czuję się bardzo głupio, bo na obozie była jedna nie za fajna sytuacja, która wyjaśniła się zdecydowanie za późno...
Nie będę zdradzała szczegółów, ale wiedzcie, że rozwiązanie tej nie przyjemnej sytuacji sprawiło, że obóz skończył się bardzo dobrze i wyjechaliśmy zadowoleni.
Jeśli ktoś z obozowiczów czyta ten post to wiedzcie, że kocham was i dziękuję za super zabawę!!!

 Mam nadzieję, że w przyszłym roku zobaczymy się w tym samym, albo i jeszcze lepszym składzie, i że będziemy się bawić równie dobrze jak w tym roku <3
KOCHAM <3

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! Fanie że obóz się udał. :)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny tekst. Zobaczysz - nawet się nie obejrzysz, jak minie rok i znowu się spotkacie. A z każdym rokiem czas szybciej "leci". Ćwicz układy, utrzymuj kontakty z koleżankami i będzie dobrze!
    Pozdrawiam Asia

    P.S. W wolnej chwili zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, zobaczysz minie ci szybko ten rok!
    http://RoksiTv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥