Special na 6000 wyświetleń

06:27

Hej :)
Wybiło 6 k wyświetleń za co bardzo wam dziękuję i oby tak dalej ♥
Z tej okazji przygotowałam dla was TAG - jedno słowo :)
 1. Gdzie jest Twój telefonObok

2. Twój partner? Brak
3. Twoje włosy? Falowane

4. Twoja mama? Najcudowniejsza
5. Twój tato? Najlepszy
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Telefon
7. Twój sen z zeszłej nocy? Brak
8. Twój ulubiony napój? Pepsi
9. Twój wymarzony samochód? Kabriolet
10. Pokój, w którym teraz jesteś? Duży

11. Twój ex? Żyje 
12. Twój strach? Mały  
13. Kim chciałabyś być za 10 lat? Modelką 
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Sama
15. Jaka nie jesteś? Zła
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz? Myślałam
 17. Co masz na sobie? Piżamę
18. Ulubiona książka? Eve
 19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Tosty
 20. Twoje życie? Ok
21. Twój nastrój? Dobry
 22. Twój przyjaciel? Kochany
 23. O czym teraz myślisz? Przyjaciółka
 24. Co teraz robisz? Jem
 25. Twoje lato? Odlotowe
 26. Co jest w Twoim telewizorze? Obraz
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Dziś
  28. Kiedy ostatni raz płakałaś? Dziś
 29. Szkoła? Nuda
30. Czego teraz słuchasz? Niczego
 31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Blogowanie
32. Wymarzona praca? Dziennikarz
 33. Twój komputer? Fajny
 34. Za oknem? Pola
35. Piwo? Ble
 36. Meksykańskie jedzenie? Dobre
  37. Zima? Brrr...
38. Religia? Chrześcijańska
 39. Wakacje? Ciepło!!!
 40. W Twoim łóżku?Nikt

Przebrnęłam przez 40 pytań!
Teraz jeszcze chciałam wam opowiedzieć trochę o blogu mojej przyjaciółki, która mieszka pod Warszawą. Ją też poznałam przez internet :) Planujemy się w te wakacje spotkać. Oby się udało.
Jej blog jest podobny do mojego. Co to znacz? A to, że każdy znajdzie u niej coś dla siebie. Wejdźcie, a nie pożałujecie. 
Wstawia dużo zdjęć, pisze ciekawie i nie długo, bo wie, że długie posty dość często zanudzają. Wygląd jej bloga nie razi jest delikatny więc nie przeszkadza w czytaniu. 
Pisze o tym co lubi.
Koniecznie wejdźcie i poczytajcie :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. fajnie! gratuluje! a ja obserwuję i licze na rewanz

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post ;))
    gratuluję wyświetleń :p
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super tag :) tez uwielbiam meksykańską kuchnie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag,dziennikarz to ciekawa praca,pod warunkiem,ze bedziemy umieli odpowiednio to wykorzystac :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥