Nuudaa!

13:39

Hej :)
Dzisiaj była piękna pogoda, idealna na wypad na miasto z przyjaciółką, ale nie! Julcia musi się zająć swoim młodszym bratem -_- Jak ja tego nienawidzę!!!
Z nudów zaczęłam pisać swoją powieść.
Jest/Będzie ona o szesnastoletniej Lisie, miłośniczce jazdy konnej, która miała poważny wypadek ważący jej karierę jeźdźca.
Natchnienie przyszło gdy zaczęłam przeglądać zdjęcia z wyjazdu, a dokładniej z wycieczki do stadniny.
Gdy przejechałam na koniu pierwsze kółko zrozumiałam, że jest to na prawdę bardzo fajne.
Zdradzę wam coś, bałam się wsiąść dzień wcześniej na konia i straciłam taką mega frajdę, ale już potem musiałam spróbować. 
Teraz pozostaje tylko poprosić o zapisanie na lekcje jazdy i będzie wszystko super.
Na prawdę to polubiłam, to jest taka fajna przygoda.
Wiesz, że możesz wsiąść na konia i pojechać gdzie tylko chcesz! Czujesz się taka wielka. Dzięki jeździectwie możesz poznać super ludzi. Wiem, bo poznałam super dziewczynę, chociaż w stadninie byłam tylko dwa razy, a jeździłam raz.
Mam chyba nowe hobby <3
Chciałam wam jeszcze przekazać, że zdaję sobie sprawę z tego, że mój blog wam się nie podoba i go nie czytacie. 
Te 73 obs to nie znaczy, że wszyscy codziennie sprawdzacie czy wstawiłam post.
Nie mam ani jednego stałego czytelnika.
Zaśmiecam internety :'(
Zastanawiam się nad usunięciem bloga.
Brak tematów :(

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ja się staram komentować na bieżąco wszystkie blogi w tym Twój. Powieść zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj bloga ! Nie warto , blog jest jak pamiętnik , nie muszą go czytać wszyscy ;)

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/07/wszystko-jeszcze-przed-nami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby prawda, chociaż jak pisałam w poście, brakuje mi tematów. Poza tym komentarze, czy obserwacja motywują, a stali czytelnicy to już tak na maksa :)

      Usuń
  3. to poszukaj tematów. :) jest ich mnóstwo, wystarczy tylko się rozejrzeć. :) pisz o tym co Cię interesuje, gdzie byłaś, pokazuj fajne miejsca w swojej okolicy, naprawdę- wystarczy tylko chcieć. :)
    pozdrawiam i powodzenia, chwile zwątpienia ma każdy, ale nie warto się poddawać. :)
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a może masz jakieś fajne pomysły na posty? Tylko podpowiedź.

      Usuń

♥ Podaj link do bloga, zawsze zaglądam do wszystkich ♥
♥ Złośliwe komentarze są usuwane ♥
♥ Wysil się i napisz szczerze, a odwdzięczę się ♥